Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариатор на фазите, ангренажен ремък... смяна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вариатор на фазите, ангренажен ремък... смяна

    Днес заведох любимата на доктор. Едва ли някой ще се учуди че работи като дизел.
    "Специалистите" тук ме убеждават, че ако не сменя вариатора няма да могат да зацепат ремъка и ролките като хората.
    Така ли е или ме сапунисват

    колата е 146 ТС 120 коня.
    Благодаря предварително на далите мнение.

  • #2
    Според мен те сапунисват.
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

    Comment


    • #3
      Сaпунисват те много яко...

      Така,Вторник си взех колата Алфа 156...от майстора,който си ми я поддържа, момчето си разбира , има си две италианки.....освен масло,горни носачи,накладки смених и ангренажния ремък. Вариатора си ми трака,но ще си го карам така докато не реша да дам 380лв. за нов,ремонтните комплекти не ме интересуват...Майстора нищо не е споменал за неправилно зацепване и смяна на вариатора....!!!
      Сам си направи сметката дали те пързалят
      Last edited by Diroll; d.m.y г., 18:42. Основание: малка неточност
      Alfa Romeo 156/1.8/benzin

      Comment


      • #4
        Явно си ме сапунисват

        Comment


        • #5
          Еми или те сапунисват или трябва да смениш майсторите, щото да не се окаже, че те не могат и не знаят как да ти зацепят правилно колата и да и я върнат без да искат със съзтезателни настройки - "офсет" на валовете

          Туй са глупоси брато - мойта я карам 7 години със тракащия вариатор, отвреме на време й слагат по един ремонтен комплект че все не ми се дават 300 лева. В момента съм на третия агнренаж - като ги сменя майстора й слага петите на валовете и секи път се зацепва, независимо че вариатора й трака
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #6
            не само ги смених, ами се наложи сам да си сменям спирачните маркучи.
            колата беше с криви барабани. Купих нови, счупиха спирачния апарат, намерих им един нов втора употреба и ми върнаха колата по зле. Въобще не спира. Реших, че не са я обезвъздушили, Докато се опитвах да я обезвъздуша се спраска маркуча, понеже от пробката не потече течност а аз натискам зверски педала на спирачката. Смених и маркучите и чудо колата спира.

            Сега ще търся някой да ми смени ангренажа. В тази връзка Има ли някакъв опасен момент, ако не сменя вариятора.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Beco Покажи съобщение
              не само ги смених, ами се наложи сам да си сменям спирачните маркучи.
              колата беше с криви барабани. Купих нови, счупиха спирачния апарат, намерих им един нов втора употреба и ми върнаха колата по зле. Въобще не спира. Реших, че не са я обезвъздушили, Докато се опитвах да я обезвъздуша се спраска маркуча, понеже от пробката не потече течност а аз натискам зверски педала на спирачката. Смених и маркучите и чудо колата спира.

              Сега ще търся някой да ми смени ангренажа. В тази връзка Има ли някакъв опасен момент, ако не сменя вариятора.
              има няколко сервиза за алфи погледни раздела клубни сервизи и ще те оправят

              Comment

              Working...
              X